laboratuvarbebegi1 madl41 Kız ben kilo almak istiyordum zaten çok zayıf birisiyim eşim hep kızıyordu şimdi biraz tombiş olmuşum 😊😊
madl41 laboratuvarbebegi1 ben 56 kiloydum evlendim 3 ayda 12 kilo aldım 🙈 sonra üstüne hamile kaldım şimdi 74 kiloyum 🙄🙄 hayatımda hiç bu kiloya erişmemiştim kendimi taşıyamıyorum 😊🙄😅
madl41 laboratuvarbebegi1 almışsındır ben kendimi aynı hissediyordum bi tartıya çıktım aman Allahım🙈🙈 o kilolar löp löp et olmuş vücudumu taşıyamıyorum şimdi😊
gozdeyildirim xxxxxx bennn 😂 53 ile hamile kaldım şuan 18+3 teyim ve 55 olmuşum ama karnım az da olsa çıktı tabi 🤗
defne55 xxxxxx valla canım 20 21 haftadan sonra bianda kilo alıyorsun ve bianda karnin kocaman oluyor 20 haftama kadar hiç kilo almadım 58 ile hamile kaldım 58 ile devam ettim şuan 23 haftadayım 4 kilo almışım bir anda ve karnım kocaman
Iremgokce xxxxxx eğer bebek sağlıklıysa suyu yerindeyse dorktorun bir sorun görmüyorsa anenin karnının çıkmasıda kilo almasıda gerekmiyor :)