LINDAMAY Fadiksamet hepimiz aynı drumdayız. bebek doğunca da uykusuz kalıcaz alışmak ve isyan etmemek lazım
Fadiksamet LINDAMAY estafirullah asla isyan etmiyorum cok sukur rabbim nasip etti mucizelerimizi bize. Sadece cok zormus gun geçtikçe de zorlasiyor Allah hepimizin yardımcısı olsun insallah
Gimmy Hafta 39 uyumak mümkün değil ! İki üç gecedir bir gibi uyuyup üçte uyanıyorum gerçekten delirtici bir de ne ağrım var ne sızım öyle dümdüz uyuyamıyorum işte 🤦🏼♀️
Fadiksamet Gimmy senin az kalmis biraz daha sabir kavuscaksin yakında bebisine bi avazda kurtarsin Rabbim insallah