Fadiksamet Bu saat oldu yatakta donup duruyorum uyku denen bi zerre yok. Daha simdiden boyle uykusuz kaliyorsam dusunemiyorum sonrasini napicam ben yardim edin nolur deli gibi uykum var ama uyuyamiyorum karnim batiyo belim kopuyor sanki
R_Arslan Fadiksamet canim yastigini yukselt bacaginin arasina bi yastik al ayaklarinin altina bi yastik al ben bu sekilde cok rahat uyuyorum bir dene.. insaAllah uyursun rahatlar sakinlesirsin❤
Anacsevgidolumelek Fadiksamet bende ayniyim 38.haftam gecenin bir yarisi kasık agrilariyla uyaniyorum uykunun zerresi yok su an mesela
Fadiksamet Busraoz son adet tatihine gore 30+2 yim ultrosona gore tam 31 haftaligim hangisi baz aliniyor bilmiyorum ama 30 31 iste
Fadiksamet R_Arslan aynen dedigin gbi yatiyorum her gece zaten ama yine de uyuyamiyorum yarim yamalak uyuyup uyanmaktan gina geldi resmen. Oda oda geziyorm yarim saat bi yerde yarim saat bi yerde uyuyorum ama daha cok sersem oluyorum nolcak boyle bilmiyorum valla
R_Arslan Fadiksamet valla beni de ayaklarim uyutmuyo uyuyamayinca da cok sinirli oluyorum surekli esime catiyorum😂 Allah onun yardimcisi olsun. Bak suan ayaklarim zonkluyo deli gibi uykum var. Anne olmak hic kolay degilmis gercekten.🤗
Fadiksamet R_Arslan aynen oyleymis valla Allah yardimcimiz olsun insallah magnezyum iciyo musun benimde ayaklarim agriyordu doktor magnezyum verdi artik agrimiyo. Kac haftaliksin
Fadiksamet Anacsevgidolumelek Allah yardimcin olsun senin hafta baya ilerde dogumun yaklastigi icin o agrilari cekiyo olabilirsin. Saglikla kucagina al insallh
R_Arslan Fadiksamet amin canimmm ayaklarimda agri yok yanma gibi zonkluyo magnezyum hic vermedi doktorum kan demir ilaci dvit kullaniyorum bide b12 ignesi vurunuyordum yeni bitti. 35+2yim canim🤗
Fadiksamet R_Arslan baya ilac kullaniyosun sen. Valla ben vitamin ve kan ilacini kullanmiyorum midemi bulandırıyor. Zaten bi ikisini verdi doktor. Magnezyumu da agrim oldukça iciyorum sürekli degil
R_Arslan Fadiksamet benim degerlerim asiri dusuk cikti. Mecburen kullaniyorum. Bende biktim surekli ilac ilac ilac. Bezdim yani. Hayirlisiyla bi kavuşsaydik bebeklerimize🤗
Zeyzey20 Fadiksamet 35 haftanın içindeyim gündüzleri sokağa çıkamıyorum uzanıyorum ve akşamları hiç yorgun olmuyorum maalesef uyuyamiyorum uyuyamamak dan çok yoruldum artık bağıra bağıra ağlamak istiyorum 😔 seni çok iyi anliyorum
Fadiksamet Zeyzey20 ahhahhah vallahi bende oyleym daga tasa catasim var artik avaz avaz bagirmak ferahlamak istiyorum . Uyurgezer gibiyim resmen
Fadiksamet Naze2151 bebegimize kavusmaya az kaldikca daha cok zor oluyor sanki hersey. Allah sabir versin insllah
Zeyzey20 Fadiksamet aynen öyle şuan eşim karşı koltukta uyuyo burası serin çünkü yarında gezmeye gidicek nasil bir kaldırıp uyandırıp bagira bağıra ağlamak istiyorum anlatamam 😔😔😔