Shrbrhn 26. Haftadayım bende benim kızım da baş aşagı doğum pozisyonunda idi geçen hafta doktoruma dedim hazırlanmasın hiç bu haftalarda hocam doğuma falan dedim baş aşagı durdugu içinn yok yok şu an sende erken doğum riski yok döner daha merak etme dedi