Mysteryyy Valla hakmara gelmişyi geçen gün burda post açtım ama gören çok olmadı. 250tl aldık markası ünal baby’den belis sanırım bebek arabasının üstünde öyle yazıyor çok hafif hiç zorlanmadım kapatıp açması kolay sırtı 3 kademe zaten. Ben çok beğendim. Aynısını marka farklı 500 600 e de gördüm. :)