Bende genesiste pınar hanıma gidiyorum yogun 1 ay önceden alıyorsun randevuyu ama sorun olmuyor arayıp alıyorum deger yani çok memnunum doguma mesaiden sonra girilmiyor falan deniyor bugun sordum daha geliyormuş pınar hanım rica ediyormussun dogum ücretide 1500 dediler memur indirimli olacak bizimki 1125 ücreti normalde sezeryanda aynıymış