R_Arslan Hiranuuurr canim benim Rabbim hayirlisiyla saglikli hayirli bi bebek nasip etsin sana da insaAllahhh. Kucagini bos koymasin. Hayirli haberlerini alalim Umutsuz olma surekli pozitif guzel seyler dusun lutfen. Dualarim seninle💛
Vaveyla Hiranuuurr rabbim sevindirsin kuzum sakın ümitsizliğe düşme herley rabbim in ol demesiyle bütün hastalıklar sadece bize gösterilen sebep hz Meryem e babasız evlat nasip eden Rahman seni boş döndürmez inşallah kapısından vakti saati var nikah gibi ölüm gibi Allah bekliyor en hayırlısını sana vermek için sende en hayırlısıyla müjdelenmek için ümitsizlik Müslümana yakışmaz en kısa zamanda hamileyim postunu görmek dileğiyle kuzum Allaha emanet
Cemredeniz Hiranuuurr sakin ol kafanı başka yerlere vermeye çalış stres en büyük düşman olmuyorsa ayrıca Rabbim en güzel zamanı bilir O’na güven ve kendini akışa bırak
Kaderyavuz Hiranuuurr hamişlerin duası kabul olurmus inşAllah Rabbim tesiz zamanda kucagına bir melek verir bir olmazda iki 😍 sen dua et sabret beklemedigin anda acar cicekler 🌺🤗
Badevehande Kuzum folik asit başla ben tam 1,5 sene hamile kalamadım 1 ay folik asit kullandım hiç gün atlamadan baktım hamileyim darısı sana ve ablama olsun onunda 2 sene oldu ❤️🙏
Gkhnm97 Hiranuuurr saol canm bnm dua edicem sormak istedigin birsey varsa sorabilrsin yakiyi yumurtlamaya yakin yapistiricaksin canm belinde 2 gun kalsin insallah guzel sonuclar alirsin
Gkhnm97 Hiranuuurr canm bide eşinle iliskiye girmeden once Allah rizasi icin 2 rekat namaz kil eşinede kıldır dua edin ikinizde abdestli olarak girin iliskiye
ManolyaZorAltun Hiranuuurr Seni çok iyi anlıyorum.. Bende istediğim zaman 1 sene bebegim olmadı dr gittik eşimden dolayı dediler bir ilaç verdiler şansa o ay hamile kaldım ama o da ne düşük yaşadım.sonra bir daha bir daha derken 2 senem böyle geçti.. Bende sorun yok gözüküyor eşimde düzeldi rahim filmi çektirdik yine sorun yok.. Bende ağlıyordum Üstüne birde ne ciksin hocaya gittik kara sübyan:( çünkü her hamile kalisimda rüyamda gosteriyorlardu ve o günü düşük yapıyordum benimle uğraşıyorlardı kafayı yememe ramak kalmıştı sonra onu da hallettik. Hamile kaldim ama bu da gidecek psikolojisi kalmisti Tabi dr bende bu var diyemedim kızar diye iğne verdiler 9 ay iğne vurulmustum şimdi 2.düşünüyorum.yine aynı şeylerden korkuyorum yaş oldu 33 tabi Yanı Rabbim.ne eylerse güzel eyler hamile kalıp düşük yapmakta kötü o yüzden hayırlı zamanda hamile kal ve sağlık ile dogsun
Mesa Merhaba arkadaşlar bende sizlerle bunu paylaşmak istiyorum. Bir sene evliyim. Eşimin ikinci evliliği ve daha önce hiç çocuklardı olamadı sperm sayısı az olduğu icin. Biz tanişirken bana durumu anlattı. Ama benim her zaman bi hayalim vardi “Anne olmak” . Ama eşimden böyle bir şey icin vazgeçmek istemiyordum. Düşündüm dedim ben ondan vazgeçersem belki allah bana hiç nasıp etmez. Böyle bi umudum vardı ve halen olcak diye bir umudum var.... Allah isteyen herkese nasip etsin...
Sevdadenizz Hiranuuurr Üzülme canım rabbim mutlaka en iyisini biliyordur hiç ummadığın biranda o güzel haberi alırsın canım rabbimin izniyle inşallah 🙏
Melissa77 Hiranuuurr canim benim kafanda kötü düşünme hiç bir zaman biraz sıkıntı edince psikolojikmen de olmuyor önce iyi bir doktor bul kendine ve hamile kalman için sana yardimci olur ben hamile kalmadan önce ilk 1 ay hap kullanmişyim ve ilişkimi iki günde bir yapiyordum ve yumurtlama takvimi yüklemiştim yumurtlama gününde ilişki yaşamaiştim o şekilde hamile kaldim şuan ikinci kizima hamileyim diyer kizim 11 aylik
Anneolmak38 Hiranuuurr Canım bende seninle aynı durumdayım şu son 4 5 aydır ben anne olamıycam diyorum hep artık tüm umudum bitti 2 yıldır olmuyor ama bi yandan 5 yıl 10 yıl evlat hasreti çekenleri düşünüyorum bi an kendine gel diyorum ama insan üzülüyor