Hiranuuurr 7 yıl boyunca 5 kez tüp bebek denedik 1 i bile tutmadı nasip demiştik ki ummadığımız bir anda ol dedi Yaradan, lütfen kendinize bu kadar takıntı haline getirmeyin olanda da olmayanda da mutlaka bir hayır vardır biz bilemeyiz 🤲🏻 Sadece dua edin acaba bu ay mı diye beklemek, affınıza sığınarak yazıyorum sırf çocuk olsun diye eşinizle birlikte olmaz sizi ancak yıpratır. Sağlıklıysanız huzurluysanız önce buna şükredin. Evlat sahibi olup hastanede evladının başında olan anneleri, daha bebeği minicikken kendi hastalanan anneleri düşünün.