Meomeo bende de var bu durum normal de dediginiz gibi takıntı yapardım evhamlı biriydim ama gebelikte bu iyice arttı hayattan hiç zevk alamaz hale geldim 11 haftama gireceğim eşimle hergun kavga ediyorum en son boşanma kararı almıştım ki aileler işin içine girdi normalde problem vardı ama gebelik hormonları benim iyice abartmaya sebep oldu umadim bu gecici bir durundur zira 9 ay böyle geçmez 🙄