Merhabalar, ben de sizin gibiyim. Hamile kalmadan önce de böyleydim, hamileliğimin ilerlemesi ile birlikte tuhaf paranoyalar, kendi kendime can sıkmaları, sıkıntılı ruh hali vslere giriyorum ve üstelik asssla ama ssssla pozitif olamıyorum. Çok aşırıya kaçtığım zaman doğumla alakalı bebeklerle alakalı videolar izliyorum. Doğum anını izlemiyorum orası ayrı, hani hamile olduklarını öğrenip eşlerine bildirenler sonra çekenler oluyor YouTube a koyuyor falan, onları izliyorum. Süreçlerini takip ediyorum falan bir mutluluk geliyor bana 🙈 bebek giysilerinin sitelerini geziyorum falan. Tamamen hamileliğin mucizevi hislerine, durumuna odaklanmaya çalışıyorum ve başkalarının yaşadığını görmek benim de mutlu olmamı sağlıyor açıkçası 🦋 deneyin derim, sevgiler 💕