Ciğerdeki A vitamininin gelişmekte olan bebekte bazı anomalilere sebep olabileceği söyleniyor. Ben de yedim ilk üç ay bunu bilmeden. Çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok. Bence her gün yemediğin ve az yediğin sürece bir problem olmayacaktır. Yine de tedbiren ilk üç ayın geçmesini beklersen daha da iyi olur.