defne55 yorumcuanneniz valla benim öyle bi sorunum yoktu canım ne zaman karnım büyüdü artık nefes alamamaya başladım hele bide yemek yediğim zaman allah ölüyorum sanki
Derya0707 Kumsaleremine benim 24.haftada çıktı göbegim öncesinde hiç yoktu merak etmeyin keşke küçük kalsaydı diyeceksiniz 🙈
Ozican Kumsaleremine 19.haftamdayım bir göbek var bende maşallah 😬 önümü göremez oldum yoruyor göbek ilerleyen haftalarda duba olcam heralde ben
Kumsaleremine Rbs111 maşallah canım ya evet sende var karın bana diyorlar senin iç karnın var diye ama iyi birşey herhalde karnım büyümeyince çocuk orda sıkılıyormuş sanki içerisi dar geliyormuş gibi hissediyorum napiyim😊😊😂😂
bsrgz Kumsaleremine ne kadar şanslısınız 6 aylıkken sen nasıl 6 ayliksin aynı 9 aylık gibisin diyorlardı ister istemez üzülüyordum şimdi 8. Aydayım varın siz düşünün 🙄
Lamelif Kumsaleremine 24. Haftadan sonra karnım çıkmaya başladı ilk gebeliğimde. İkincide 16. Haftada baya belliydi