Gonul_hanm o korkuyu iyi.bilirim doğumdan çok korkan biri olarak 😊 panik atağım var birde o durum tetikliyor beni doktorumla paylaştım çok şükür anladı sezaryan olacağım. Sizde doğum vidosu vs izlemeyin int.çok karıştırmayın derim kafa karışıklığına sebep oluyor korkan biri olarak dan size tavsiyede bulunuyorum 😊😊 nasıl olsa çıkacak demii