İyi Pazar’lar kızlar 🌸
35 haftaya adım atmak üzereyiz.
rahim kısalığım var diye normalde Doğumum Ağustos sonuydu ama en son kontrolde doktorum her an hazırlıklı ol gelebilir dedi.
tabii beni aldı bir korku doktoruma korkuyorum Doğumdan dediysemde bana çatır çatır doğuracaksın diyor😒
Rabbimde biliyor ya rüyalarıma giriyor çok korkuyorum sürekli beynim de bu düşünce.
bir yandan normal Doğum için neler yapılmalı diye okuyorum bir yandan videolar izliyorum.
ama gene yapamam korkusu😒
rabbim yardımcımız olsun var mı benim gibi olanlar 😩