Gzmz yediklerinin porsiyonlarına dikkat et canım. Ben mesela ekmek sadece kahvaltıda yiyorum. Hem doktorum hem de aile hekimim diyet sonrası 100 lük yükleme sonucu normal çıkınca paketli gıdalar hariç her şeyi ye ama abartma dediler. Örneğin meyve üzüm yediysen o gün karpuz yeme dediler. Tuza dikkat et dediler. Bu şekilde sorunsuz 37 ye kadar geldim. İnşallah 2 ağustosta doğumum olacak. Benim sıkıntım ilk bebeğimin 4 kilodan fazla doğmasıydı. Bu şekilde olanların diğer gebeliklerinde şeker yükselmesi olabilirmiş.
Korkma sen doktorun yapalım derse 100 lük yükleme yaptır. Düşmemişse dahiliyeye yonlendirir...