Aryabanu Merhaba ben 7 haftalık hamileyim toxoplazma pozitif çıktı,sonra başka bi yerde daha baktırdım negatif sıfır olarak bulunmuştur dedi.Doktorum tekrar bi test daha istedi toxoplazmayla alakalı ,internttede çok kötü şeyler yazıyo bebek alımına kadar gidiyo sizde nasıl oluşuyo tedavisi var mı ilaç falan kullanıyomusunuz çok merak ediyorum cevaplarsanız sevinirim şimdiden saolun