hastanede gelenlere sunmak için çikolata çok ideal bence. hediyeler bana gereksiz geliyor, bi zaman sonra atılıyo bi manası yok bizim dışımızdakilere.
ayrıca hastaneye pogaca kek börek haazırlanıp götürebilir bence. gelenlere ikram edilebilir.
mevlüt için de bebekli mevlüt şekerleri var.