Akademisyenanne ben de bi kere düşük tehlikesiyle sancıyla gitmiştim 13 haftalıkken, bebğin durumunu soruyorum çatalda gerizekalı doktor beni azarlıyo. Bidaha da gitmedim.sırf bu yüzden Taşdelsnde oturuyorum taa göztepe eğt ve araştırmaya gidiyorum çift otobüsle. Doğumuda göztepede yapıcam ilki de orda olmuştu. Çok azarlarsalarda çıkar özele giderim