TugbaGingul ilginçtir ama 8ay boyunca psikolojim çok iiydi😆NOrmalde kolayca sinirlenirim , sürekli ağlardım.. bi şey olduğu zaman sinirlenirdim kolayca. Yalnız hissederdim, tek başıma bi şey yapmak istemezdim.
Hamile kaldım bana bi şeyler oldu. Eşimle bile kavga etmedim. Birkaç kere çok zorladı üstüme geldi ki ortada benimle alakalı hiçbir şey yoktu. Kendisi sinir hastası panik atak. NOrmalde o an her şeyi kırar dökerdim hiç altta kalmam ama kaç kez hiç tınlamadım .
Hiç yalnızlık hissetmedim çünkü hep bebeğim vardı yanımda. Hayaller güzeldi 😉
Okulda veliler çok sinirlendiriyor insanı. Ama bu yıl hiç takmadım hatta cevaplarını verdim veya amaaan dedim geçtim hiç içimde kalmadı 🙂
NOrmalde haftada 3-4 kere ağlayan ben 8 ayda toplam 2 defa ağlamışımdr.. bebeğimi düşündüm galiba 🙂
Bana etkisi bu oldu hamileliğin