Benimde psikolojim bozulmuştu iyice arkadaşlar yeni yeni toparliyorum kendimi geçenlerde hiç sebepsiz oturdum hıçkıra hıçkıra ağladım herşey batiyodu eşim kayinvalidem kayınpeder vs.herkes herşey sinirlerimi bozuyordu.10.haftamiz bitmek üzere yeni toparlaniyorum.insanın elinde olan birşey değil Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağınıza almayı nasip etsin Allah🤰