DiplomaliEvHanimi Bende onun için beklemek istiyorum korkuyorum üzülmek istemiyorum kendimden çok eşim üzülmesin istiyorum çünkü biz tüp bebek tedavisi için Baş vurduk kağıtları yaptık ilaç kullanıyorum folik asit ama bi daha ki aylar iğnelere başlıycam. Kendim test alamıyorum yurt dışında kalıyorum yeni geldim pek bi bilgim olmadığı için eşimden istemeliyim onun için bugün de geçsin bi Hayırlsı. Ben bide pepapp programı indirdim o hiç yanıltmadı beni 1. Gün dediyse ya sabahı oldum ya akşamı onun için bugünü bekliyorum Herşeyin Hayırlsı 🤲🏻