Merhaba kizlar bende ilk 2 gun gecikmem oldu sonraki ay 5 gun gecikmem oldu ondan sonra 7 gun hepsindede cok umutlaniyordum sonra baktim sari rengde akintim geliyor doktora gitdim soyuk suyla yikaniyordum diye rahmde soguk alginligi varmis o yuzden her adetimde agridan oluyodum tampon falan yapdirdim doktora gitdiyim ayda hamile qaldim hic beklemiyordum adetim 15 gun gecmisdi ben test yapmiyordum zaten yine adet olucam diye kendimi umutlandirmiyordum sonunda arkadaslarim baski yapdi git test yap diye gitdim yapdim hamileymisdim inanamiyordum yani demem oku akintiniz beyaz diyilse ve koku varsa doktora mutlaka gorunun kizlar