Kızlar mantar değil idrar, yolu enfeksiyonu olmuş, sirkeli suyu kendim bir süre kullanmış biri olarak söylüyorum faydasından çok zararı var sabundan daha kötü bozuyor pH seviyesini, doktorum bana o yüzden kokusuz sabun ve ılık su ile temİZlen demişti