24 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var bunun için doktoruma başvurmuştum ilaç verdi ama ilaçlarımı kullanmama rağmen bugün aşırı derece enfeksiyonum azdı tuvalete gidiyorum ama bi türlü idrarımı yapamıyorum var zannediyorum ama yok yapamıyorum damla damla geliyor ve yanıyo içi biraz. ilacım var onda sıkıntı yok amaa ne yapsam rahatlarım bu his nasıl geçer yardım edin uyuyamıyorum bu yüzden 😢😢