1Tecrubesizannee Ben e bebekten Babyplus Canyon aldım. Kuzenim chicco aldı baston model ama ağırlığından ve bagaja zor sığmasından biraz muzdarip,bendekini görünce baya beğendi keşke bunu alsaydım dedi.. 🤷🏻♀️ aldığımız travel sistem ama tekerlekleri bagaja girerken çok rahat çıkıyor ve ağırlığı öyle fazla değil.Büyüynce baston alınıyor diyorlar ama çevremdekiler 3-4 yaşına kdr travela devam etti gayet de rahatlar 👍🏻 Doğumuma az kaldı daha kullanmadım arabayı ama denedim ve Tavsiye ederim☺️👍🏻