Gunesburcu Kızlar nasıl gidiyor ? Çok merak ettim benim gibi son adet tarihi 6 Mayıs olan var mı diye ? Haftaya cuma ikili teste gideceğim çok heyecanlıyım, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim evlatlarımızı 🌸
esrtsn24 Gunesburcu bnde 5 mayıs ama geç döllenme olduğu için doktor artık 10 mayıs diyicez dedi. 2 hafta sonra ikili test yaptırıcam cinsiyeti de öğrenicez belki Allah bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Gunesburcu Ilknur_emin aaa neden aslında en son 8. Haftada gittiğim için ikili tarama benim icin bahane olmuş olacak çok merak ediyorum iyi mi ne yapıyor 😍 ama yaptırmayanlar var
Gunesburcu Duchess iki gün var aramızda nasıl gidiyor peki bende çok hafif kusma oldu bi hafta sonra geçti onun dışında rahatım . Geçen gün bıçak saplanır gibi ağrı oldu kasıgımda o biraz korkuttu
Ilknur_emin Gunesburcu canım down sendromu riskine bakıyor da cogu kisiye ihtimal veriyorlar sonrasında bebisler sağlıklı oluyor insanlar 7 ay boyunca stresli geçiriyor
Duchess Gunesburcu sabah bulantılarım daha kötü olmaya başladı çok afedersiniz safrayı çıkartmadan rahat olamıyorum😞 akşama geçiyor kaşık ağrıları normal dedi doktor bi sağ bi sol kasılıyor
melekaltnds Gunesburcu benimde 8 Mayıs bir haftadır bıçak saplanır gibi bir ağrı yaşıyorum göğsümün altında
Stas Benim de 15 mayıs😊agustosun bası gibi yapılacak 2 ki test ve cinsiyet öğrencez ins allah saglıkla kucagmıza almayı nasip etsin 🌸
Gunesburcu Stas Allah sağlıkla kucağımıza almayınnasip etsin ikili testte görebilecek miyiz acaba cinsiyeti ☺️
Gunesburcu Duchess evet benim de öyle bi de çok acıkıyorum inanılmaz .. geceleri daha çok bi sağ bi sol korkuyorum bir yandan doktor normal dedi ama ben çok evhamlıyım çok dua ediyorum
Gunesburcu Ilknur_emin doğru sen de haklısın inşallah sağ Salim kucağımıza alırız ne zorlu yol ama ne güzel yol Allah’a şükür bugünlerimize
Duchess Gunesburcu dua en güzeli canım bende tek kalıyorum bazen aklım hemen duaya gidiyor teşbih çekiyorum gebeliğin her haftası için sanada tavsiye ederim ben sonradan öğrendım insanı rahatlatıyor 😊
Gunesburcu esrtsn24 hadi inşallah gözün aydın 😊 ben en son 8.haftada gitmiştim kontrole 3 haftadır gitmiyorum zor tutuyorum kendimi 😊
esrtsn24 Gunesburcu sağol canım ☺️ bnde daha 4 gün önce gittim ama çok sabırsızlanıyorum bir anca 2 hafta geçsede tekrar gitsem diyorum ☺️ 😘
Gunesburcu Ilknur_emin arkadaşın dediği gibi ahh arkadaşım en azından sonucu biliriz içimiz rahat eder diğer türlü de kendimizi hazırlarız ben aksi bir durum olsa bile bebeğime elveda demek istemem ama rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin
Niluferrmeric7 Benimde 4 mayıs adet tarihim bende cuma günü ikili tarama testine gidicem islah guzel.haberlerle geliriz😊