Hiranuuurr Ah ahhh düşünmemek olurmu bilmezmiyim :) Formda dolaşmak bile düşünmeye bir sebep sürekli farklı hikayeleri okuyorum. Benim bir oğlum var 8 yaşında ona hamile kalmak için bir sene uğraştım bende kür falan araştırıyordum. Çalışamalara aralıksız devam da ediyordum.Bende migren var o ay çok kötü bi atak yaşıyordum amaaan nasıl olsa olmuyor diye gittim hastanede iğne yaptırdım eve geldim iki tane majezik içtim. Ay sonu bi baktım regli olmuyorum :)meğer amaaan olmuyor dediğim için takmatığım için hamile kalmışım . Kendine düşünmeyecek bir meşgale bulman lazım sevgiler .