Ilknur54_ canım ben 7 ay bebek bekledim. 5 ay ovülasyon kullandım. Şöyleki 4 ay boyunca ovülasyon döneminin hem öncesini hem sonrasını (sabah ve akşam olmak üzere)değerlendirirdim. Ama tutmadı, hiç bir sağlık poroblemimde yoktu. Neyse 2 Haziran’da adet oldum ovülasyon kullanmamaya karar verdim. Adetten çıkınca vazgeçtim tekrar ovülasyon testi sipariş ettim. Adetimin 12. Günü sabah geldi. İlk testi yaptım baktım t çizgisi kopkoyu, eşim işte, yatıya misafirimiz vardı ve adetten o yana hiç ilişki olmamıştı, yani içerde sperm yok kaçıracam dedim. Öğleyin tekrar test yaptım silikleşmeye başlamıştı, akşam tekrar test yaptım öğleden daha silik çıktı eşim saat 9/10 gibi geldi o zaman ilşki oldu bir saat kadar kalkmadım ve tek oldu. 2. İlşki ertesi gün oldu. Ama İnan hiç umudum yoktu bu ay kaçırdım dedim yumurtlamanın 12. Günü silik çift çizgi çıktı inanmadım sağlık ocağına gittim elhamdulillah beta 24 çoktı şükür şuan 7 haftalık. Hepsini açık açık yazdım İnşaAllah en kısa zamanda o Sevinci sende yaşarsın İnşaAllah