Nvnnnn Kızlar selam 🤰🙋♀️ bebeğinizin ilk hareketini kaçıncı haftada hissetiniz? Yoksa benim gibi erken hissedenlerden mısınız? Ilk hissettiğimde tam 1.5 saat ağladım 😭 siz ne tepki verdiniz?🤗
Melegimm19 Nvnnnn 14 haftada balık kayar gibi hissediyordum 17 hatda net teknelere başladı kızım 21+5 iz şekilden şekile giriyor karnım 😂 bazen hala gözlerim doluyor hareketlerinde onu hayal etmek hissetmek çok güzel 😍🙈
defne55 Nvnnnn 17de hissetmiştim sonra 1 2 hafta hissetmedim sonra biraz düzene girmeye başladı şimdi 23 haftadayız gecemiz gündüzümüz belli değil çok ama çok hareketliyiz🤗
Gamzeinci00 Nvnnnn 20+2 yım 17 de balık kayar gibi oluyordu şimdi minik minik tekmeler hissediyorum 😍
Nvnnnn Melegimm19 ben de 15. Haftamda hissettim kuş kanat çırpar gibiydi😂🤗 ara hissediyorum her gün olmuyor sen her gün hissettin mi o dönem canım?
Melegimm19 Nvnnnn ben 14 ten beri düzenli hissediyorum canım bizim kız çok hareketli bende bayağı zayıfım 17 de babamız bile hissediyordu elini koyunca teknelerini hareketlerini gün geçtikçe daha net hissediyorsun 😍 ama arada birkaç saat hissetmediğim oluyor uyuyorlar veya pozisyon değiştiriyorlar normal bunlar ❤
Nvnnnn Melegimm19 ultrasonda ogluşum da çok hareketli sanırım ondan erken hissettim 😍 bir an önce net hissetmek istiyorum maşallah küçük prensese 🤗🤗🤗
Gamzeinci00 Nvnnnn mükemmel hemde ilk tekme attığında pek inanamadim yanlış hissediyorum sandım ama oğlum Muş içimde var olduğunu hissetmek ap ayrı bişey
Nvnnnn Gamzeinci00 henüz teknesini hissetmiyorum sadece hareketini hissediyorum o bile aglamama yetiyor ki hamileligim boyunca hiç ağlamadım ta ki oğlumu hissedene kadar tekme attığında da 1 gün ağlarım galiba 😍😂😭
Cnsakf Ben 20. Haftaya kadar hiç hissedemedim yada anlayamadım bilmiyorum. Şuan 24+4 üz 4 haftadır yerinde durmuyor kızım 😁 gece gündüz sürekli bir hareketler allah sağlık versin çocuklarımıza inşallah ben razıyım isterse 24 saat tekmelesin
Nvnnnn HvvGlKrdl ilk gebelikte normalmiş canım arkadaşlarım 21 den falan sonra hissettiler 🤗 ben erken hissedenlerdenim😍😍😍
Nvnnnn Gamzeinci00 aynen canim hep soylerdiler niye agliyorlar derdim ama aglaniyormus ya annelik bambaşka bir şeymiş 🤗🤗🤗🤗