Smyye0303 Bkr-efe aynen banada dedi tam hissedince gel die Benimde 20+2 suan sadece hafif tık tık lar hissediyorum
Smyye0303 Havvanurerolll 2 haftaya hissedersin Ozaman benimde tam 20 haftalıktı gittiğimde suan 20+2. Sadece hissettiğim ufak tık tık hissi
bebegimibekliyrm 20+1 im bugün vuruldum. Hareketlerini hissediyorum çok şükür. Aşı da şimdilik ağrı sızı yapmadi çok şükür
bebegimibekliyrm Smyye0303 evet içeride hareket ediyor çok güzel bi his Rabbim içeride sağ salim kılsın onları inşallah 🙏🏻
Ogzde Bende 2 gün önce yani 19+4 te yaptırdım. Sağlık ocağında hemşire aradı aç gel diye 2 tüp kan aldı tetanozu yaptı bide kalp atışını dinledik o kadar