Esaarrrr Canım selam benım son adet 3 hazırandı 23 hazıranda yanı adetıme bır hafta kala acılde kan verdım 0.100 cıktı 30 hazıran adet olmam gerekıyordu olmadım 3 temmuza kadar bekledım o gun kan verdım 26 cıktı yanı tesadüf müdür bilmem ama bu 0.100 kan değerine cok denk geldım sonradan hamile oldugunu öğrenen kendimde dahil olmak üzere sen sakın stres yapma adet olacağın zamanı bekle inşallah olmazsın :) suan 5+6 hamileyim gec dollenme oldu benımde doktor son adet tarıhımı 12 hazıran olarak baz alıyor. umarım hakkında hayırlısı olur.