MerveNural Canım bizzat yaşamış biri olarak söyleyeyim 11 temmuz adet olmam gerekiyordu 5 temmuz yani adetime 1 hafta kala dahiliyeye gitmiştim gitmişken birde bhcg bakılsın istedim ve sonucum 0.100 cıktı dahiliye doktoru gebelik yok dedi eve geldim internetten baktim böyle olup da hamile olan var mı sonradan değeri artan var mı diye ve birsürü okudum bunu yaşayan hatta bende bu şans varken benim değerim artmaz dedim ve ben 12 temmuz adet olmadigim için kan verdim kendi doktoruma gidip ve hamileyim şuan değerim 203 çıkmıştı degerim 2 katına da arttı daha sonra keseyi de gördük ALLAHım nasip ederse 3 ağustosta kalp atışlarını duyarız dedi doktor 🧡🤲 Yani başıma geldiği için bu kadar kesin konuşmanı anlamadım yanlış anlama sakin beni niyetim tartışmak filan değil ama bunu yaşayan benim dışımda da birsürü kadın var bu tarz konularda kimse bilemez neyin nasıl olacagini herşey rabbimin elinde o ol desin yeterki yani bunun değerle filan alakası yok 😘 tabiki herkes yaşayacak diye birşey böyle birseyi yanlış anlama beni dediğim gibi sadece ben bunu daha çok kısa bir süre önce yaşadım ve yanlız degilim 🌸🌸