Birranne Selam anneler, suan 5hafta+ 4gunluk hamileyim fakat henuz herhangi bir mide bulantisi veya kusma yasamadim. Aranizda benim gibi olanlar varmi? Henuz erken mi? Yoksa sizce olmamasi normal mi?
Ilkheyecanim Birranne olmasın diye dua etmelisin bence ☺️ 14. Haftaya kadar mide bulantısından öldüm açım diye ağlayarak gezdiğim günler oldu klozetin başında yatıp kalktm resmen olmaması daha iyi inşallah olmaz ☺️
Deletedmom0043 Birranne hep diyorum çağırmayın şu bulantıları, yoksa elini öp başına koy gerçekten çok kötü bişey iğrenç 🤢
Yprkk Birranne canım biz 31. Haftamıza girdik ve bi kere bile mide bulantısı yaşamadım🤷🏼♀️😁Herkes kusacak diye bi kural yok bu bi lütuf inşallah hiç olmaz senin de 🙏😁😁
Asliyildirim Birranne benim hiç olmamıştı. 31. Haftalık hamileyim ben de. Sadece bi ilaç vermişlerdi 12. Haftada o ilaç bulantı kusma yaptı bende, ilacı bırakınca yine geçti. Kendiliğinden hiç kusmadım yani
gizem75 @Birranne 25. haftadayım sadece bir kez midem bulandı ve çıkardım. dünyanın en kötü hissi olabilir dua et ki bulanmasın 🤷🏻♀️
gizem75 @Birranne sanmıyorum zaten cinsiyet yani cinsel organları 9-10 haftalarda belirleniyor oluşuyor diye biliyorum
Birranne gizem75 evet evet bende oyle biliyorum ama sonucta bastan cinsiyeti belli ya X kromozomu almistir yada Y benim icin hic farketmiyor cinsiyet ama etrafimdakiler bulantin ve kusman yoksa erkektir diyor 🤷🏻♀️ Hic alakasi var mi bilmiyorum ama
sevval55 Birranne bazılarında belirti olarak baslar devam eder bazılarında 6. Haftadan sonra baslar bazılarında hic olmaz. 13. Haftadayım bi kere bulantı kusma yasamadım
Nuur2001 Canım senin bu dediğine dertsiz başına dert mi arıyorsun denir 😂😂 bence böyle olduğun için çok şanslısın
Birranne Nuur2001 😂😂😂 cok sukur gercekden, hani gebelik belirtisi olarak ilk kusma bulanti olur yaa bende olmayinca bi kuskulandim normal mi diye ama cok sukur benim gibi olanlarda var 🙏🏻🙏🏻
TubaKorkmaz 7 haftalıkken başlamıştı ilk hamileliğimde 2 cisinde 4 haftalıkken başladı değişiyor yani olmayabilirse