genc-anne yaklaşık 2 aydır bende su azlığı ve gelişim geriliği problemi yaşıyorum . Dr bana günde yarım lt havuc suyu ve 3 lt su mutlaka iç ve ter kaybetmemeye çalış dedi. Dediklerini yaptım önceki randevumda herşey normale dönmüş dedi çok sevindim havuc suyundan artık gına geldiği için bıraktım içmedim en son gittigim kontrolde suyu yine azalmış dedi hocam 10 gün önce normal dediniz dedim havalar çok sıcak su kaybetmişsin normal dedi . Yani havuc suyu ve su cidden arttırıyor suyu birde dinlenip su kaybetmemek .
Not; biz havucu alıp toptan sıkıp yarım litrelik su şişelerine doldurup buzluga atıyoruz . Bi günde bi tane çıkarıp içiyorum tazeliğini koruyor ve hergün o tak sök sık yıka eziyetini çekmiyoruz .