Semayy banada şu şekilde söylüyorlar dahada sıvı kaybı olursa çocuk iyice oksijensiz kalır diye sanırım 7.ayımda başıma gelse kesin erken dogumla alırlardı diye düşünüyorum.. peki size doktorunuzmu söyledi havuç suyunu?
bu arada içimi rahatlattınız inşallah iyi olurum çok korkuyorum gerçekten..