Yarenserkan Kızlar 4+5 günlük hamileyim nelere dikkat etmem gerekiyo neleri yememem ve neleri yemek gerekiyo😁😘
Zeze03 Yarenserkan cnm bitki çaylarını içme bol bol balık süt ceviz muz ye ceviz muz iyi kilo aldırıyor bebeğe 😁💞 maydanoz abartmamak şartıyla yiyebilirsin her balık türü de yenmiyor doktorun beslenme listesi verir zaten herşeyden tek kişilik ye Bebek bar deyip iyice yeme çok fena karnın şişiyor sığınamıyon gibi oluyon 😁😁😁😁🤗 kuru yemiş bol tüket c vitamini mevsiminde olan herşeyden ye 😁 cola abur cubur yeme çok canın çekmedikçe
SibelAlp7 Yarenserkan peynir,yumurta,kaşar peyniri mutlaka ye.süt,ayran,su iç.yoğurt bol bol tüket.ceviz,muz bebeğe kilo aldıran şeyler.her hafta mutlaka kırmızı et,tavuk,balık ye.
SibelAlp7 Yarenserkan sucuk,salam gibi işlenmiş ürünler yeme.bitki çaylarını hayatından çıkar.kahve,çay tüketiminde günde 1 bardağı geçme.cips,kola,midye,kokoreç bunlar yasak.
Nilayyy Bitki çaylarını hayatından çıkar,maydonoz tüketme,avakado ye bol folik asit var içerisinde,vitaminlerini ihmal etme yiyebildiğini ye yani bulantıların başlayacak ve su bile içemeyeceksin 😔😔
Zemuda Nilayyy maydanoz abartılmadığı sürece yenebilir. Ben şahsen yiyorum hamileliğimin başından beri. Kahvaltılarımın vazgeçilmezi .😍 A ve C vitamini yönünden zengin, demir var,folikasit var. 😇 Ama abartmamak lazım herşey gibi.
SuSerkan Nilayyy çok kötüsün ya 😂😂 bulantıların başlayacak birşey yiyemiyeceksin demiş açık açık 😂 yememelisin dediklerin de hem fikirim . Canın ne istiyorsa ye fazlasını tüketme diyelim ☺☺
CerenSelvi Nilayyy maydonozda hiçbir sakınca yok, bugün doğeu bilinen birçok şey aslında yanlış 😇 bir de olumlu düşünün şütfen ben bir kere bile kusmadım herkeste aynı şey olmaz. Moral bozmayın, tadını çıkarın. Ben bitki çayları hariç her şeyi kararında yapıyorum hiçbir sorunumuz yok.
Yarenserkan Zeze03 valla çok daha yeniyiz fakat hep adet olucakmisim gibi sancim var çok afedersiniz gaz var karnimda korkuyorum sizce normal mi canım 😒
Zeze03 Yarenserkan bu hafta ağrın olması normal bende 5+3 tüm öğrendiğimde adetim 3 gün gecikmişti devamlı agrım oluyordu ama adet olmuyorduö test yaptım hamile çıktım mesela şimdi dolabı açtığında burnuna burnuna kokucak herşey bende ilk öğrendikten sonra öyle oldu bi ara bişey yiyemedim çok yemek yapamadım doğru düzgün ama öyle aşırı mide bulantım olmadı çok uzunda sürmedi inşallah çok zor geçirmezsin bu ilk 3 ayı cnm gaz olması normal bence ama doğuk havalardayız daha küçüçük olduğu için pek sığınamama durumu olmaz ama üşütmüş olabilirsin dikkat et şakın hasta olma ilaç vermiyorlar kesinlikle bide arkadaşta yazmış çiğ seyler yeme sosis fln sebzeleri de iyice yıka yerken özellikle toprak altı sebzeleri turp havuç patates vs. Tam yağlı balıklar ye somon fln
SuSerkan Maydanoz rahimi aktifleştirici ve kasları hareketlendiriyor haliyle bebiş oradayken riskli bi durum ama maydanoz seviyorum diyenler az az tüketmekte sorun yok fazlası etkiliyor . Ayrıca demeyin ya öyle bulantıdan yiyemiyorsun vs diye ben mesela bulantım yok uyumaktan giyemiyorum 😂😂🙈
SuSerkan Yarenserkan 8 haftalığız canım yeni yeni hayata dönüyorum 😂😂 bulantı vs yok bende bel ağrısı var klasik ama uyku çokdu bu iki gündür kendime geldim ☺☺
SibelAlp7 Yarenserkan pirinç,makarna,ekmek kilo yapıyor.Bebeğe bir faydası yok. Bunları mümkün olduğunca az ye.Mevsiminde olan meyveleri yiyebilirsin.
CiaoBella Yarenserkan günde bir lt süt iç; iki muz ye; kırmızı et bol ye, portakal da candır 😉 bir de baklagiller çok faydalı kuru fasulye barbunya mercimek... bunların da protein değeri yünsektir. Sabahları en az bir yumurtayı da ihmal etme. Bebişin turp gibi doğacak senin de hiç krampın olmayacak😉 ben böyle beslendim tüm gebelik hiç krampım olmadı, bebeğim de önden gidiyor gelişimi .. ama bana doktorum demir de vermişti hala kullanıyorum ne kadat iyi yesen de hamilelikte demir ilavesi şart demir ilacını da aksatma. Kafana göre değil ama doktorun versin. Doktorunun demediği hiç bit ilacı kullanma💋
CiaoBella merveonl üstelik sütü hiç sevmezdim biliyor musun... susadığımda içerek başardım canım. Susadıkça süt içtim . Bi lt bitince suya dönüyordum😊