Oglusannesii Alarasel ıslak mendilin içinde birsürü var zaten iki paket olması biraz fazla geldi bana ben daha hazırlamadım ama 😂
Fatmasaymaz Alarasel valla ben 2 gece 3 gün yattım arkadaşım yeni seseryan oldu pda aynı şekilde yattı hatta gaz çıkartmazsan çıkartana kadar da tutuyorlar. Şuan 2. Gebeliğimi yaşıyorum 23. Haftamdayım son kontrolümde de doktorum zaten biliyorsun ama yinede söyliyeyim deyip aynı şeyleri söyledi
Rrraaaiiinnn Deletedmom133 misal bebis kirletti siz once elde bi yikiyonuz (narspirin var bildigim onla bende beyazlari falan elde citileyip sonra yikiyorum) sonra makinaya atip dalan roxy ile yikiyonuz pislik kalmiyor dimi anladigim kadaryla dalan toz almistim roxy de kullanan kisi cok
Deletedmom133 Rrraaaiiinnn cikmiyor asprinlede çamaşır suyu etkili 😂 bez dışına çıkarmazsa kıyafet pislenmiyor canım 🥰
Alarasel Fatmasaymaz anladm cnm ev yakn ztn gelinip alınır ya kalcak olursam ekstra da drma sorucam ama bidaha pzt tşkrler
Rrraaaiiinnn Deletedmom133 aspirinde cikarmiyorsa durum vahim demektir :) leke kalmasin ins camasir suyu da olmasa napcaz bilmiyorum :)
Seyma55 Kızlar bn 10 li hastane cikisini isimli olandam yaptrcam. Bazi hastanelerde temizlemeden veriyorlar o zman kotu olur takim .bitane daha mi alayim 10 lu takim .Yoksa ilk basta 5 li takım yeterli olur mu ?
Sezen_cnarr Seyma55 bence al 10lu takım ilk onu verirsin sonra sen temizler bebeği giydirir sın istediğiniz takımı
1Tecrubesizannee Alarasel bebek icin çorap ve eldiven alabilirsin canim bide kendin icin kucuk bi havlu ekleyebilirsin :)
1Tecrubesizannee Alarasel hiç bilemiyorum ki canim ama ben ne olur ne olmaz diye bi 6 7 cift koyucam benimde ilk gebeliğim :)
1Tecrubesizannee Alarasel şimdi dusununce ben biraz abartmışım canim dogru bu arada kac haftaliksin ben 28 hazirlamaya baslasam mi acaba yavastan yikamaya felan
Alarasel 1Tecrubesizannee cnm çok erkn snin için ya ama yapıyım dersn yap yani😀ağırlşmadan🤭biz inşAllah 36 olcaz iki gün sonra daha yeni hazırladm bn ancak🤭😀 havasız kalıyo yoksa valizde falan bekle bnce ama yıkayıp beşiğinin vs içine koyabilirsn bn senin haftalarda yada 30 da falan yıkamştm parça parça yıka başla en son çanta hazırlarsn
Deletedmom133 Rrraaaiiinnn aynen öyle birde beyaz hemencik belli oluyor bebek kakasi çok farklı sarı boya gibi çıkmıyor bir türlü 😂😂😂
Sezen_cnarr AYsegulusal canım battaniyesini alt üst takım içine çıtçıtlı badisi ve ince içliğini eldiven şapka çorap bu kadar önlük ve ağız mendilini koymadım ben içine