Alarasel ben hamileliğin boyunca devlete gittim. Son bir ay kala özele gectim sezeryanı düşündüğüm icin.
Çantamda ise;
3 adet patikli takım, iç zıbın şapka, eldiven ve de çorap
ekstra uc adet zıbın,
2 adet lohusa geceliği
1adet alt üst gecelik,
1 adet penye battaniye,
1er adet büyük boy, orta ve küçük boy müslim bez,
7 adet ağız mendili,
6 adet göğüs pedi ve kremi, sarı yazma 😊
Zemzem suyu
3 adet alt değiştirme bezi
2 adet kendime çorap ve de terlik
15 adet bebeğe bez
Kendime depend hasta bezi (arkadaşım sezeryan oldu o baya bi önerdi rahatmis)
Şimdilik bu kadar tulum falan koymadım aldığım çıkışları tam teşekküllü koymadım, ne giydireceklerse üç er adet gazirladim