Mehlika FSCMK ınslah canm yaa ben sadece ikinci cizgi bi saat sonra çıktı diye bide tam t noktasının altında olmadığı için biraz endiseliyim
Mehlika Ya kızlar ben dün bi tane daha test yapmıştım hiç bisi çıkmadı bugün baktım ikinci cizgi silik çıkmış böyle bi durum yaşayan var mı kafan su an allak bullak oldu
Mehlika DemetDigesu bugün kan testi verdim bakalım yarın sabah gidip sonuç alicam olsa da olmasa da size haber veririm kızlar
DemetDigesu Mehlika oyle gozukuyor canım olsaydı ıkıncı teste cıkardı zaten kafana takma allah zamanında verıyor herseyı zamanı degılmıs
Yilmazimmm Arkadaşlar adete 9 gün kala ewde gebelik testinde iki çizgi çıktı cizginin bitanesi silik çıktı bu ne anlama geliyor