Mehlika ben dört gün geciktiğinde yapmıştım test gecikmeye rağmen silik çıkmıştı doktor geç döllenme demişti. Senin ilk test hatalı değilse eğer yaptığın ikinci çizgi belli olmuş kanda da çıkar büyük ihtimalle.
İnşallah allahım nasip etmiştir inşallah hamilesindir