Aysaa mary1709 https://i.hizliresim.com/1pNMRB.jpg ben bunu yaptırdım 10lu set yastık ve çantası hepsi içinde modeli seçtim ertesi gün elimde oldu bi günde teslim ettiler çok şaşırmıştım 😁
Ezgiy Uniqon.tr bakmanizi tavsiye ederim cok guzel ve guvenilir web siteleride var. instagramdan da bakabilirsiniz
Deletedmom667 mary1709 hem ısımlı hastane cıkısı hem isinli nevresım takımı yaptırdım yıkadım utuledım memnunum bır sıkıntı yasamadım.. uniqon dan yaptırdım
Deletedmom381 mary1709 Unıqon tavsiyemdir yaptırım memnunum çok güzel kumaşı dokusu baskısı herşeyiyle 10 numara 👍♥️
Mineebd mary1709 [url=https://hizliresim.com/mXE660][img]https://i.hizliresim.com/mXE660.jpg[/img][/url] @gafull_battaniye sayfasına yaptırmıştım ☺️ BU arada 10 lu takım önermem.. çok kullanışsız ve gereksiz oluyor.. 3lü takım + penye battaniye tavsiye ederim.
sevgigundogdu mary1709 Merhaba 🙋🏼♀️ 10 lu olarak yaptırdım ve çok memnun kaldım kalitesinden kumaşından, butik.madre instagram sayfasından en uygun bulduğum yerde burasıydı 119 tl 😊
Mz93 mary1709 evet ben yaptırdım süper oldu... n11 den defne bebe https://so.n11.com/selleroffice/order/orderManagement Hem uygun hem ilgililer kesinlikle tavsiye ederim. Aradılar renk uyumu vs whatsupp üzerinden iletişime geçtiler cok beğendim
Yasdefel mary1709 ben yeni sipariş verdim instagramdan minilola biraz pahalı ama çok şık duruyor bir bakın isterseniz 8 gündede teslim ediyorlarmış
Nihanak Ben de bugun pulibere sayfasindan 10.lu hastane cikisini 120.tl ye siparis verdim. Bir de dolgusuz yastik siparisi verdim.o da 30 tl di. Ben begendim hem sade.modelleri hem.de.kampanyasi var iygun fiyatli.
Bsralina Nihanak evet çok ilgililer ben 10 lu set bide dolgulu yastık aldım bide tema vakfı belgemizi gönderdiler kumaşı falan çok güzeldi
Bsralina Nihanak evet çok ilgililer ben 10 lu set bide dolgulu yastık aldım bide tema vakfı belgemizi gönderdiler kumaşı falan çok güzeldi