mary1709 Merhabalar. Aranızda isimli hastane çıkışı yaptırıp da memnun kalan var mı? Varsa ismini paylaşabilir misiniz 🥰
zeliha2702 mary1709 ben tulum yaptırdım. Çok beğendim çok memnun kaldım. Foto atabilirsem atayım da göstereyim sizlerede
Series26 mary1709 instagramda mucize_minikler sayfasına yaptırdım ben çok begendim kapıda ödemeli güvenilirde ☺️
Akyuz61 mary1709 https://instagram.com/insta.bebe.giyim?igshid=1tvao30ls6obp bende bu sayfadan yaptırmayı düşünüyorum inşallah. Zıbın siparişi vermiştim babalar gününde ürünleri kaliteli güzel 😇
zeliha2702 Ismihanercan 60 ₺ ama kargo da var artı olarak. Ödemeyi zaten havale ediyorsunuz. Kargo ücretiyle onların alakası yokmuş
Arendeniz Tugba_kugu sayfasına yaptırdım ve bu hafta geldi çook güzel kumaşı baskısı yumuşacık kesinlikle tavsiye ederim.
Esraslancan mary1709 şahsi fikrim ismi kapı süsü ve yastıkta kullanmak, çünkü isimlilerin hepsi aynı, yeni yaratıcı birşey yok, bütün bebekler ya melek ya kral-kraliçe😊ben de başta heves ettim sonra araştırdıkça daha şirin hastane çıkışları buldum. Benim aldığım görseldeki gibi. Tabiki içinizden gelen hoşunuza giden önemli 🤗[url=https://hizliresim.com/odErAb] [img]https://i.hizliresim.com/odErAb.png[/img][/url]
Esraslancan mary1709 @ugurlubebek instagram , ayrıca websitesi de var. Bunun dışında epey kıyafet aldım oradan memnun kaldım. Çok araştırdım içime sinsin istedim yoksa öyle çok da uygun değil 10 parça 150tl.
Srnkrbrn mary1709 canım oaketim bugün geldi normalde her sayfada 80 110 tl arası kargo dahil 70 e yaptırdım muhtesem oldu cok da memnum kaldım bayan cok ilgiliydi bizim takımımız bu sayfasıda yazıyor zaten https://www.instagram.com/p/Bz8japMl0H9/?igshid=2l5irmtihihk
Ezel1323 İnsta.bebe.giyim sayfasına yaptırdım bende Pazartesi elimde olacak. Orda da güzel takımlar var
Ebrumila mary1709 mydiaraa die bi sayfada yaptrdm canimm cok memnun kaldm cok suslu kokos tam.benlik 😂😂😂😂 genelde yurtdisina dikim yapiolar mukemmel bi set hazrladilar guzel kizim icin❤
Bsralina https://instagram.com/pulibere?igshid=1kpsvnfk7pi5e Bu sayfa da çok güzel ve çıkış seti yapılan her bebek adına fidan dikiliyor benim kızımın adına çanakkalede fidan var şuan tema vakfıyla anlaşmalı