Ga35 Misskokulumm binersin 24 haftalıgım de karnın yoksa belli olmuyo o ben doktoru arayip ucuş izni icin raporun fotosunu istedim asistani whatsaptan gönderdi o sekilde geçiyorum 👍🏻
23sekerkiz Misskokulumm hayr almiyorlar raporum oldugu halde sorun cikarttilar 3 hafta once bindigimde
KevserT Misskokulumm 27. Haftamdayım dün uçakla yolculuk yaptım karnım belli olmadığı için sıkıntı olmaz demişti doktor 28den sonra rapor istendiği yazıyordu internette🤔
Misskokulumm Ga35 fotografla sıkıntı çıkarmıyorlar mi canm sonuçta muayene edilmeden rapor verilmiyor
Prensesgeliyor 23sekerkiz peki gttgmz yerden donerkende aynı blgeylemi donuyorz yoksa gttgmz yerdede rapor çıkartmak gerekiyormu bende bunu merak ettm
23sekerkiz Prensesgeliyor ben ayni belgeyle dondum 1 haftagecmisti biraz laf ettiler ama sorun olmadi sadece belgesiz almiyorlar
LINDAMAY Prensesgeliyor yazılan rapor 1 hafta geçerli sonra yenilemen gerekiyor. Rapor derken reçete kağıdına yazması yeterli oluyor. Benim doktorum 2 haftada küçük yazmıştı rapora
Misskokulumm KevserT benim de karnım hiç belli olmuyor salı binicem nasipse 27+3 olcam umarım sıkıntı çıkmaz
gezentianne 28 haftadan fazla ise doktor raporu gerekir,ancak hamile beyanı esastır 27 hagftayım diyip binebilirsiniz :)
Babymam Misskokulumm valla canım 24 haftamda raporsuz gittim geldim güvenliğede gebeyim dedim cihazdan geçmedim hiç esenboğada hiç sıkıntı olmadı