Elfgncr HvvGlKrdl hamilelik biraz zor geçiyor onun dısında cok güzel bir hissiyat heyecan ile bekliyoruz saglıklı gelsinlerde
HvvGlKrdl Elfgncr saglikla gelsinler insallah canim 🙏 neden zor geciriyorsun hamileligi hayirdir insallaah 🙏
Elfgncr HvvGlKrdl hamileligimin basından beri düşük tehlikesi ve erken dogum riskim var hayırlısı bakalım
HvvGlKrdl Elfgncr Cok gecmis olsun canimm Allah yardimcin olsun saglikli ve zamaninda kavus miniklerine insallaah..❤️
Ozge43 Elfgncr benimde basindan beri dusuk riski var her gun korkulu geçiyor rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin
Nesli1607 HvvGlKrdl ben yarın 19 olucam inşallah bizim kız başladı çok şükür ufak tefek hissediyoruz artık çok şükür güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin 😊❤️
Mukaddes45 Hareketlerini minik tekmeler gibi mi hissediyorsunuz bir de ben dünden beri göbek deligimin cevresinde hissediyorum ama emin olamıyorum 🙄