ozdenarda Tuqbabars ben yatmadan once aliyorum uzerine hemen agzima biseyler atyrm kokusu tadi geciyo canm saati hic onemli degl dedi doktorum
Tuqbabars Almilanur ozdenarda Ben kahvaltıdan sonra alıyorum çoğunluk bi sıkıntı yaşamamış beni ise inanılmaz kötü etti sizin gibi bide yatmadan önce deniyim belki değişir etkileri sonuçta vitamin saatinin önemi yoktur diye düşünüyorum 💚💙🤔
ozdenarda Tuqbabars bence degstr bende gunduz kullandgm da bana cok agir geliyodu gece aliyrm zorlanmiyorum cok sukur
Tuqbabars ozdenarda gulcins Bugün kullanmadım gece atıcım ve dünkü şikayetlerimin hiçbiri yok gece atıp öle değerlendireyim bide siZlerede çok teşekkür ederim 🤗
gulcins Tuqbabars ben hep gece yatmadan içip yattım o dönem bulantım çoktu.elevit çok iyi bir ilaçtır.İlk gebeliğimde emzirirkende vermişti doktorum