Susamtanesii canım hiç duymadın mı doktorlarda nilimsel olarak bunu söylüyo çatladığı ilk 36 saat ilişki olursa erkek olma ihtimali daha yüksek oluyomuş çünkü erkek spermler yani y spermi daha dayanıksız olduğu için çabuk öldüğü için ama kız x spermi daha dayanıklı olduğu için geç döllenme olduğunda kız olur diyolar inşallah anlatabilmişimdir kızlar doktorların söylediğini söylüyorum Rabbim ne derse o olur gerisi boş aslında zaten susamtanesi seninkinin cinsiyeti belli diil mi canım boşver sen rahatsın artık biliyosun sonuçta