Edirefp Merhaba kızlar 14+4 günlük hamileyim bugün oğlum olacağını öğrendim☺☺☺ Allah herkese hayırlı, sağlıklı evlatlar nasip etsin ☺☺
Elifhan Edirefp hayırlı uğurlu olsunnnn😍 bende bugün doktora gittim bizde 14 haftalığız benimde oğlumm geliyorrr😊😊😊
Gokcin Edirefp sağ sağlim kucağına alırsın InşaALLAH cnm 😊 bizde bugün öğrendik 17 haftalık kızım olacak🙏💕😊
mnm Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende 14+4 üm ama doktor randevum 16 haftada 12 de daha belli değildi ne güzel bi duygu önce sağlıklı olsun dileğimiz bende erkek hissediyorum inşallah benimde öyledir..idrar renginiz ve belirtileriniz neydi acaba söylerseniz 😉
Edirefp mnm belirtim yoktu canım. Hayırlı sağlıklı evlat olsun diye dua ettim Allah erkek evlat nasip etti. ☺
mnm Kbrazcan nebiliyim açık renke olursa erkek koyu sarı olursa kız diyolar ondan sordum belirtilerini söylesinde bizde kıyaslayalım diye 😉☺
Susamtanesii Edirefp bende 14+4 günlük hamileyim 10.haftada kız dedi doktorum benimde kızım olacak nasipse size de hayırlı olsun 🙂
mnm Susamtanesii hepimiz hayırlısıyla aıtız inşallah kucağımıza ne kadar erken söylemiş benim doktorumun makinesi biraz eski tip senelerin doktoru ondan bişi demedi sadece yumurtlamadan sonra hamile kaldığım için erkek olması daha yüksek ihtimal dedi ama artık stresten ölcembrüyalarım karışık daha çok 4 lü tarama testinden dolayı 12. haftada yaptırmıyo benim doktorum boşuna kafa karıştırmamak için hastalarının ikisinin streside birleşince rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin cümlemize inşallah
Minnosunannesi mnm alakasız bence benimki genelde koyu zaten böbreklerle ilgisi var ne kadar su içtiğinde ilgisi var
mnm Kbrazcan seninki belli mi cnm ama yokya ben az su içiyorum içemiyorum öncedende aynı içiyodum idrarım koyu oluyodu şimdi çok açık bilmiyorum ki cnm bmm öyle diyolar işte genellikle 🤣
Susamtanesii mnm yumurtlama ile cinsiyetin ne alakası varmış ki onu anlamadım? Birde 4lü test için erken değil mi 12 ve 14.haftalar arasında ikili test yapılıyor biliyorum ben ama
Kbrazcan mnm yok canım daha çok küçük benim miniğim 🙊 5+6 yım ben bende sadece suyu folicasiti içerken içiyorum🤭 benimde çok açık sarı allah gönlümüze göre versin İnşAllah erkek mi istiyorsun 😍
mnm Susamtanesii 2 hafta sonra 16. haftada olcam zatende o zamana kadarda strese giriyo insan ister istenez yumurtan çatladığı gün hamile kalınca erkek olma şansı daha yüksek oluyo diyo doktorlar ondan dolayı öyle söyledi
Susamtanesii mnm ben hiç duymadım ama olabilir zaten yumurta çatlaması 1 gün oluyor onda ilişki olursa hamile kaldın yoksa her gün catlamiyor ki birde öyle olursa diyelim ikimizde 14+4 haftalık hamileyiz ikimizin cinsiyeti de aynı olmuyor mu 😁