Habbe Kızlar ben çok fenayım mide bulantısı yok ama berbat halsizlik dışarı çıktığımda nasıl eve dönücem bilemiyorum sanki bayılacakmış gibi hissediyorum ve çok suratsız olmuşum gülmek içimden gelmiyor eşimle bile en ufak birşeyde tartışmak istiyorum bana noldu ben anlamıyorum iki oğlum var ama hiç böğle birşey yaşamadım psikolojim iyi değil sanırım tansiyonumda düşüyor 9+1 bu arada benim gibi olan varmı ve ilişkide hiç istemiyorum 🤦🏻♀️