Benim oğlum sağdaydı hep yani ilk 3 ayda şimdi kızıma hamileyim Zaten doktor ilk muayenemde sol yumurtalığından yumurtlamışsın Dedi bebek hep solumdaydı,sol kasıklarımdaydı...hatta 15.haftada hareketlerini de hissettim hemde baya baya...Oğlumda böyle değildi kasıklarımda değildi...bence bebeğin erkek canım içime de öyle doğdu