MerveUmt kürtaj sonrası da değil de bebek istediğimiz dönemde tüplerimi kontrol etmeleri için Hacettepe Hastanesinde anestezi uygulamadan çektirmiştim. Biraz ağrılı bir işlem ve 1-2 gün de ağrım olmuştu ama kimseye dememiştik ve ertesin gün akşam yemeğine kayınvalidemler gelmişti ve fark etmediler bile. Rahat ol, yeter ki sonucun güzel çıksın.